Feladatok:
Díjbekérők és számlák kiállítása, befizetések lekövetése, fizetési emlékeztetők kiküldése; Banki utalások rögzítése, könyvelési anyagok előkészítése; Ingatlanbérlőkkel és tulajdonosokkal kapcsolattartás; Bérlői és tulajdonosi egyenlegek elkészítése, vezetése, projektmenedzsment; Közműszolgáltatókkal kapcsolattartás, Biztosítási ügyletek kezelése; Postai ügyintézés; Számlázás.Téged keresünk, ha az alábbiakban magadra ismersz:
Legalább 2 éves, pénzügyi területen szerzett munkatapasztalatod van; Nagyon nagy előnyöd van, ha már foglalkoztál ingatlan kezeléssel; Az MS Excel és MS Word világában otthonosan mozogsz; Precíz, pontos munkát adsz ki a kezedből; Az ügyfelek egyszerűen imádnak; Szereted ha eredményes a munkád és ezt jutalmazzák; Úgy állsz a dolgokhoz, hogy „Semmi gond, megoldom”; Angol nyelvtudásod szóban és írásban is magabiztosan használod; Lelkiismeretes, felelősségteljes személyiség vagy.Amit kínálunk:
Versenyképes bérezés; Céges laptop; Nemzetközi környezet; Modern, belvárosi iroda; Inspiráló csapat.Jelentkezésedhez fényképes önéletrajzot várunk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre.
Büszkék vagyunk értékesítési csapatunkra, mivel minden tagja kiemelkedő eredményt produkál, és ezzel egy rendkívül motiváló és produktív környezetet teremt.
Ingatlan referenseink számára átfogó értékesítési támogatást, hatékony marketing és kommunikációs csatornákat, továbbá jogi támogatás biztosítunk a sikeres üzletek számának maximalizálásának érdekében.
Olyan munkatársat keresünk, aki többéves ingatlanpiaci tapasztalattal rendelkezik és hatékony részese lehet értékesítési csapatunknak egy nagy potenciállal rendelkező ingatlanpiacon.
Jelentkezésedhez fényképes önéletrajzot várunk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre.